ویژگی های آنتی باکتریال نانو

ویژگی های آنتی باکتریال نانو:محققان در یک شرکتی که فرش تولید می کنندبا به کار گرفتن فناوری نانو به تولید فرش‌هایی با ویژگی های آنتی باکتریال موفق شدند که اکنون وارد بازار شده است. فرش های نانو با ویژگی های آنتی باکتریال تهیه کنید تحقیقات محصولات نانو و دارای تاییدیه  نانوبه آنها از جمله فعالیت‌های پر اهمیت ستاد توسعه فناورینانو در ۱۰۰ سال قبل می باشد.در حقیقت تحقیق مواد و محصولات تولید و عرضه شده  در رابطه با فناوری نانو موج

تولدانه

خب تولد همسر جان هم به میمنت برگزار شدحالا میگم تولد همچین همه فکر میکنن چه مراسمی چه مهمونی...چهارشنبه من از شرکت رفتم دکتر بعدش رفتم برای خرید کادو تولد و تصمیم گرفتم همون ساعت بخرم رفتم و گشتم و خلاصه یه ساعت که خودم خیلی خوشم اومد و خریدم با شرط تعویض که مشتری بودیم قبول کرد همیچن میگم مشتری آخه ساعت خرید روزمره نیست که ولی ما از این مغازه  5 تا ساعت خریدم هم برا خودمون هم سه تا کادو خلاصه خریدم و رفتم خونه تازه قرارش د سر راه همسر و رو هم

آموزش کسب کارو درآمد

پکیج کامل آموزش کسب و درآمد
آموزش خوداشتغالی
اگربیکار هستید و شغلی برای خود ندارید و نمی توانید پول در بیاورید از پکیج آموزشی کارودرآمد استفاده کنید.
برای میلیونر شدن هیچوقت دیر نیست.
اگر به دنبال کار و مشغله پردرامد هستید و ایده ای برای کسب درآمد ندارید و یا بیکار و یا دنبال شغل دوم هستید حتما این پکیج آموزشی بی نظیر را تهیه کنید.
قیمت:20000 تومان

مجموعه ای استثنایی و باور نکردنی از اموزش پردرامدترین شغلها در این پکیج

بدون نیاز به سر

دلایل سفر و استفاده از تور گرجستان

14 دلیل عمده برای سفر به گرجستان در حال حاضر!
سلام و درود خدمت همراهان آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، با سری مقاله  تور گرجستان  درمورد دلایل تور به گرجستان صحبت می کنیم.
14 دلیل عمده برای تور گرجستان و بازدید از این کشور زیبا وجود دارد که به بررسی آن ها می پردازیم.
مردم از من پرسیدند چرا من همیشه به جمهوری گرجستان سفر می کنم. آیا عشقم را در آنجا پیدا کرده ام؟ یا یک شریک تجاری؟ آیا روح ماجراجویانه خود را از دست داده و در آنجا منط

دلایل سفر و استفاده از تور گرجستان

14 دلیل عمده برای سفر به گرجستان در حال حاضر!

سال نو

دوشنبه پیش از نوروز ایشان خانه بود. صبحانه خورد و من هم از صبح بالارا تمیز کردم از بیخ و بن. ایشان نهار قرمه سبزی درست کرد. وقت دکتر داشتم که کنسل کردم. دوش گرفتم.  ساعت ۱۲ رفتم  بنزین زدم و بعد هم  شاپینگ سنتر و آب پرتقال،  توت فرنگی، انجیر،  انگور، خیار،  گوجه فرنگی،  سیب و گلابی خریدم. برای آفیس ایشان هم شیر و بیسکوییت و برای خانه کرفس،  هویج،  پنیر ورقه ای و پنیر رنده شده، برنج جاسمین،  تخم مرغ ،   نان ساندویچی

روزمرگی های ۹۷

به نام خدابه گمانم در سال نو کمی تنبل شده ام! از امروز می‌ نویسم و به روزهای  گذشته میروم تا جایی که یادم هست. توی خانه بوی سبزی پلو پیچیده است و کوکوها هم کم کم آماده  میشوند. اگر ایشان خواست تن ماهی برایش گرم میکنم. سالاد هم آماده است و دوتا ظرف ترشی کلم قرمز و زیتون هم گذاشته  ام. فرشته رو به در خوابیده است و چشم به راه است. روزها کوتاه شده اند و هوا کمکی خنک شده است،   امروز ساعت ۸ بیدار شدم و به ایشان ناهار و صبحانه و اسموتی دادم

ماندگار دنیا

شنبه که بیدار شدم از خواب ایشان در حال مسواک زدن بود. یک لیوان آب هویج گذاشتم برایش با دو تا نارنگی و موز و یک لقمه نان و پنیر گردوو خودم برگشتم توی تخت. سرگیجه داشتم و تا ۱۲ ماندم توی تخت. بلند شدم و دوش گرفتم و ظرفها را جا به جا کردم وساعت شده بود ۱.۱۵ اینقدر آهسته کارهام را انجام میدادم. برای ناهار کوفته درست کردم بدون گوشت با برنج و لپه و برنج قهوه ای و کینوا و سبزی زیاد و تو شکمشون هم جایزه گذاشتم. گفتم وا میروند چون حتی بستنشون توی دست آسان